Kutak za roditelje

Kontakt

Ravnatelj

Ravnatelj

Četvrt Vrilo 1, Omiš

098/306-521

021/862-603

djecji.vrtic.omis1@st.t-com.hr

Tajništvo - uplate roditelja

Četvrt Vrilo 1, Omiš

021/635-012

djecji.vrtic.omis1@st.t-com.hr

Računovodstvo

Četvrt Vrilo 1, Omiš

021/648-634

Stručna služba

Četvrt Vrilo 1, Omiš

021/745-677

djecji.vrtic.omis2@st.t-com.hr

Vijesti
RADIONICE ZA RODITELJE "RASTIMO ZAJEDNO" Ispis
Utorak, 06 Rujan 2011 10:35
RADIONICE ZA RODITELJE „RASTIMO ZAJEDNO“
 
Svrha i cilj radionica
Program radionica za roditelje „Rastimo zajedno“  nastao je unutar Projekta za podršku roditeljstvu u zajednici, Ureda UNICEF-a u Hrvatskoj.
Svrha je radionica omogućiti protok informacija, znanja, vještina i podrške koji roditeljima koriste u ispunjavanju njihovih roditeljskih odgovornosti te promiču rast i razvoj i roditelja i djeteta.
Cilj  radionica je da roditelji kroz vježbe, igre i razgovor izmjenjuju ideje, upoznaju bolje sebe kao roditelja i sagledavaju načine na koje se odnose prema svom djetetu. Uz  to, voditeljski tim ih upoznaje s teorijskim, znanstvenim pogledima na odnose s djecom i na roditeljstvo koje je u djetetovom najboljem interesu. Također se mogu uvježbavati različite komunikacijske vještine neophodne za kvalitetan odnos na relaciji roditelj – dijete.
Osnovni pristup u radu s roditeljima je model osnaživanja i partnerstva roditelja i voditelja, jer je cilj programa podrška i osnaživanje, a ne poduka.
 
Kome su namijenjene radionice
Radionice su namijenjene roditeljima djece do tri godine. Međutim, posjećivali su ih i roditelji djece od 5 i 6 godina. Iz povratnih informacija vidljivo je da su  i oni bili zadovoljni, da su  pronašli  odgovore na mnoga pitanja, a radionice su im bile korisne i za odnos s njihovom starijom djecom.
 
Sadržaj radionica
Ciklus se sastoji od 11 (dvosatnih)  radionica, koje su međusobno povezane tj. nadopunjavaju se. Budući da tvore cjelinu, ni jedna se radionica ne može održati samostalno, jer radionice slijede jedna drugu smisleno i sadržajno.
Teme radionica su:
Roditelji 21. stoljeća
Četiri stupa roditeljstva
Roditeljski ciljevi i psihološke potrebe djeteta
Sva naša djeca i kako ih volimo
Slušanje – važna vještina roditeljstva
Kako dijete uči o svijetu oko sebe
Granice – kako i zašto?
Kreiramo i biramo rješenja
Roditeljske odgovornosti i još neka pitanja
Biti roditelj:utjecaj i izbori
Završetak i novi početak
 
Tko vodi radionice?
Radionice vodi tim u kojem su tri educirana voditelja. U našem vrtiću tim voditelja „Rastimo zajedno“ čine:
Biljana Borovac – pedagoginja
Blanka Tomasović Todorović – logoped
Anastazija Škarica – odgojiteljica
 
Voditeljski tim do sada je uspješno održao tri ciklusa radionica kojim su obuhvaćeni roditelji i odgojitelji naše ustanove. Ciklusi za roditelje i ciklusi za odgojitelje održani su odvojeno.
 
Kako se možete prijaviti na radionice?
Tijekom školske godine, putem plakata, obavijesti, letaka na panoima ili roditeljskim kutićima u vrtiću se  mogu dobiti osnovne informacije o početku održavanja programa radionica. Potrebno je izvršiti prijavu kod odgojiteljice svog djeteta i to čim prije, jer je broj sudionika u radionici ograničen (12 roditelja)
 
Što su rekli dosadašnji polaznici Programa radionica „Rastimo zajedno“
 
Dobila sam  korisne informacije i savjete koje je moguće primijeniti u odgoju svog djeteta. Puno lakše rješavam različite situacije s djetetom.
Moja djeca su puno sretnija, manje frustrirana i nervozna, Lakše s njima komuniciram.
Najkorisnijim dobitkom za sebe smatram to što sam dobila  znanje o tome kako postupiti u različitim situacijama u odgoju djece, riješiti manje i veće probleme, a razmijenila sam iskustva s drugim roditeljima.
Radionice su bile super! Hvala vam što ste mi pomogli u nekim stvarima.
 
Naše knjige Ispis
Četvrtak, 04 Ožujak 2010 15:48
"KUHAMO ZA PET"

- kuharica se može nabaviti u Upravi vrtća po cijeni od 30 kn

"90 GODINA VRTIĆA U OMIŠU"

- knjiga o povijesti vrtića s kopijama dokumenata i fotografija od 1917. g. do 2007. godine; može se nabaviti u Upravi vrtića po cijeni od 50 kn
 
Male maškare zavladale našim gradom Ispis
Četvrtak, 04 Ožujak 2010 12:15
Kao svake godine, pa tako i ove, naši dragi mališani iz DV "Omiš" zavladali su vrtićima i ulicama grada.
Gradom su prošetali gusari, Spidermani, Batmani, Supermani, princeze, cvjetići, pčelice, vještice i mnoštvo drugih imaginarnih i neobičnih likova, koji su razveselili roditelje i slučajne prolaznike.
Vesele maškare svoje druženje su nastavile uz ples i recitacije u hotelu "Plaža".
 
Logopedska terapija Ispis

U DV Omiš od travnja 2006. g. otvoreno je radno mjesto defektologa - logopeda, koje je od 01. 01. 2008.g. uspostavljeno na puno radno vrijeme ( do tada na 10, odnosno 20 sati mjesečno ); budući da u zdravstvenom sustavu Grada Omiša trenutno ne postoji logoped, a pokazala se potreba za ovim stručnim kadrom, posebno u predškolskoj dobi kada se i sam govorno - jezični razvoj intenzivno odvija.

Tijekom 2006. godine, u travnju, svibnju i lipnju, te u studenom i prosincu, provedeno je trijažno ispitivanje govornih sposobnosti predškolske djece uključene u DV Omiš.
Prema nalazima trijažnog ispitivanja, te razgovorima sa odgajateljima i roditeljima na popisu za logopedsku terapiju u mjesecu svibnju bilo je potrebno uključiti 31 dijete, a u mjesecu prosincu 54 djece.
Slijedom rezultata trijažnog ispitivanja govornih sposobnosti, a i prema znanstvenim statističkim pokazateljima, 20 - 25 % djece predškolske dobi ima određena odstupanja u ranom govornom razvoju.

Početkom pedagoške godine 2010./2011. trijažirano je 61,34 % djece, u odnosu na ukupan broj djece u vrtićnim skupinama u ustanovi (357) i svih 18-ero djece u jasličnoj skupini. Od ukupnog broja trijažirane djece kod 32,88 % dijagnosticirana je neka od govorno - jezičnih poteškoća, što na ukupan broj djece u vrtiću iznosi 20,17 % a od tog broja njih 55,56 % je u terapijskoj skupini.
Osim djece s poremećajem izgovora, kao najučestalijim poremećajem govorne komunikacije, znatno je povećan broj djece s jezičnim teškoćama ( usporen razvoj govora, posebne jezične teškoće, disfazija ), selektivnim mutizmom ( djete ne govori u određenim situacijama ) i poremećajima fluentnosti ( mucanje ), te dodatnim teškoćama koje dodatno otežavaju terapijski rad, a spadaju u domenu psihologa ( kognitivna, socijalna i emocionalna nezrelost, psihoze, poteškoće u usmjeravanju i zadržavanju pažnje ). 

Smatra se da dijete već u trećoj godini života ima uglavnom razvijenu osnovu materinjeg jezika (govorno verbalno izražavanje, razumijevanje govora, gramatičke strukture, riječi i rečenice), te koristi govor kao oblik komuniciranja s okolinom.  
Stoga je važno da se kod predškolske djece kronološke dobi od 3 –7 godina, što prije dijagnosticira govorna poteškoća, te primjeni neki od preventivnih oblika rane intervencije ili što ranije započne provoditi logopedska terapija ako je to potrebno.

Ponekad se radi samo o prolaznim razvojnim govornim poteškoćama, pa je korisno da se roditelji savjetuju sa stručnim suradnikom defektologom logopedom o govoru svog djeteta.

Najučestalija poteškoća u predškolskoj dobi je poremećaj izgovora glasova - dislalija.
Djeca u dobi između 3 i 3 i pol godine trebala bi ispravno izgovarati glasove p, b, t, d, k, g, m, n, j, f, v, h, l, a, e, i, o, u; do 4 i pol godine glasove s, z, c, nj, lj, r, dok se š, ž, č, ć, dž, đ mogu tolerirati najdulje do 5 i pol godina.

Defektolog logoped provodi:

- trijažu
- dijagnostiku
- savjetovanje za roditelje
- suradnju s odgajateljima i ostalim stručnim suradnicima u ustanovi i izvan nje
- individualnu logopedsku terapiju
- grupnu logopedsku terapiju
- pripreme za školu

Radno vrijeme defektologa logopeda:

ponedjeljak od 12,00 -19,00 sati
utorak od 10,00-17,00 sati
srijeda, četvrtak, petak od 08,00 -15,00 sati

Blanka Tomasović Todorović
prof. defektolog logoped
Ažurirano Srijeda, 29 Listopad 2014 07:45
 
<< Početak < « 11 12 13 » > Kraj >>

Stranica 13 od 13